fredag 24 juni 2011

Me & my Son

Idag har det varit en konstig men givande och kreativ dag.

Jag vaknade vid sex av att jag var snuvig, inte så roligt. Var ute med vovven, drack kaffe, surfa lite, läste nyheter och åt frukost. Vovven fick också mat, vi slappa lite innan det var dags att gå ut igen.
Vid nio var vi trötta så vi la oss och barnen gick upp. Tur att de klarar sig själva så bra!
M tog lite senare med sig hunden ut på promenad, mest för att kolla om nån kompis var hemma kan jag tro.
När hon vart hemma en stund kom kompis H. Senare gick dom till henne igen och blev kvar där, M kom inte hem förrän halv sju. Dom hade sett på film, lekt, ätit och haft jätteroligt.
Jag och I åkte först till Daisys gårdsbutik (finns här) http://daisyinredning.blogspot.com/  ville kolla på lite saker så här innan midsommar. Handlade ju såklart lite igen, bilder kommer senare.
Sen åkte vi till Allum där jag släpade runt på min "stackars" son. Var på Hemtex, Åhlens, Cervera och Indiska och köpte lite saker till hemmet. Visste att det var rea så vissa saker var ju billiga. Tror det kommer bli fint när jag får upp mitt nya.
Bilder kommer när jag packat upp eller fått ordning.
Fick oväntad energi så jag fick städat iordning i tv/matrummet. Dammat, dammsugit, skurat golv (med grönsåpa, så gott) och plockat iordning.
Så här blev matbordet när det var klart. Bilden är inte den bästa men dat är mitt i natten och mobilkameran.



Nu ska jag slappa med ett glas bubbelvatten innan det blir sova sängen!


Så här blev det i mörkret! Myspys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar