söndag 24 juli 2011

Så mjukt

Jag provade intensivbalsamet imorse.
Jag gillar det verkligen så mjukt mitt hår blev. Det bästa är nog att det fortfarande känns mjukt och nytvättat efter en hel dag.

Annars har det inte hänt allt för mycket här. Haft en härligt slapp dag. Läst ut Vårlik av Mons Kallentoft, en riktigt bra bok som det andra han skrivit om Malin Fors, fängslande. Jag har svårt att lägga ifrån mig böckerna jag läst. Och varje gång jag läst ut en känns det bra men så sorgligt att den är slut, jag vill bara läsa mer. Nu är jag i valet och kvalet om jag ska köpa den senaste eller vänta tills nästa sommar då kommer den säkert som pocket.

Har påbörjat en till bok, Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemarsson. Har läst andra böcker av henne tidigare som jag tyckt var bra, får se hur denna är.

T och C tog med sig I och M till bowlinghallen tidigare. Barnen var överlyckliga när de kom hem, speciellt I som vunnit! Mammas kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar