fredag 9 september 2011

Trötter

Jag är så trött men lycklig. Lycklig för att jag har ett bra liv, trött för att jag har för mycket som snurrar i huvudet.

Min dejt som jag skulle haft blev inställd, gjorde inte så mycket. Ärligt talat var det ganska skönt.

Fikade med en igår, det var jättetrevligt och han var lätt att prata med men han är nog inte för mig.

Pratar med killen från Hbg var dag och har så trevligt. Skrattar så jag får ont i magen, underbart är det. Vi får se hur det blir men hoppas på en liten träff där. Han ska ev upp till Gbg och då hoppas vi på att ses. Idag skulle han iväg och hade inte så gott om tid att prata egentligen men tog sig ändå tid. Han sa nåt som fick mig att bli glad ända in i hjärtat. Jag har en så trevlig röst och när han har lagt på luren saknar han mig. Dör man eller dör man, smicker kan man komma hur långt som helst med..... nästan!

Hemmet har hamnat lite på undantaget men det får väl bli ett litet ryck idag.
Träningen går fortfarande bra.
Igår var jag på mitt gamla jobb och hälsa på. Det var så roligt att träffa alla och få tjötat lite. Snart blir det fest med gänget igen, längtar!
Nu ska jag försöka göra lite nytta!
Imorgon kommer mina bonusar på besök, alla utom två. Men dom hoppas jag få se en annan dag!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att höra att det rör på sig och att du är på gång, vidare i livet..

    Kram Maidi

    SvaraRadera