lördag 13 augusti 2011

Är på gång....

Vi firade dottern med sång och paket, hon fick ett ps3. Om hon blev glad, ja, överlycklig!
Hade också söta J med barn här på besök och fick röjhjälp! Tänk att jag har så fina vänner, lycklig!
I fredags målade jag "dasshallen", tak och lister blir vita.
Pratade med en kille i tre!!! timmar. Ja ni läste rätt en karl som pratat i telefon i tre timmar, wow! Vi pratade om allt mellan himmel och jord och lite till, trevligt!
I dag har jag målat klart taket, andra strykningen på lister och satt upp ny lampa med ett sjuh.vetes ljus. Gott, för det har vart så mörkt där. Funderar på om jag ska måla klart lister och väggarna idag.... får se.
Har vart på dejt, så huvudet är fullt av tankar och funderingar.
Känns konstigt, men rätt, men fel, men bra, men är det rätt, fast nja det känns ju bra, vi får se. En dag i taget och andas lugnt.
Jag vet att min mans önskan var att jag skulle träffa nån ny, men det känns ändå väldigt, väldigt konstigt, fast bra, eller nåt.
Ja, ni fattar jag har kaos i mitt huvud...... Om någon vänlig själ bara kunde tala om för mig vad jag ska göra, snälla......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar