lördag 27 augusti 2011

Tiden rusar iväg!

Hinner inte riktigt med min lilla blogg nu känner jag.

Sen sist har jag målat klart mitt burspråk, fått tillbaks elementskydden, pyntat lite i fönstren, köpt byråer som jag för övrigt kånkade hem själv. Att jag aldrig lär mig, det finns ju folk som kan tänka sig att hjälpa till. Men seg som jag är drog, slet och bar jag själv! Nu håller jag på att montera ihop dom.
Målade väggen i sovrummet jag tänkte tapetsera, gick fortare så! Får se om det blir så eller om jag ändå slänger upp en tapet.

Har vart på avstämningsmöte med fk, läkare och chef. Det gick väl bra. Nu blir det träning två dar i veckan, social träning (fika på jobbet) två dagar och en dag ledig. Det blir säkert bra. Eftersom att jag hade en önskan om att göra nåt annat ska jag på utredning, låter ju så mycket värre än vad det är. Hoppas jag får igenom min vilja.

Simskola och fotbollsträningar tar sitt med.

Och mitt blyga dejtingliv. Har träffat en som jag ska träffa igen men jag känner att jag tar allt med en nya salt och vill inte kasta mig in i nåt för att jag saknar ömheten och närheten. Ska nog på fika med en ny stjärna nån gång snart med, spännande! Kul att träffa lite nytt folk om inte annat....

Nej, nu orkar jag inte mer måste sova lite också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar