lördag 20 augusti 2011

Utgång

I fredags var jag ute i den stora staden och svängde mina nyrakade ben! ;)
Träffade J och några andra tjejer på Lilla London, tog nån öl och tjöta. Sen gick vi till The Flying Scotsman och drack ännu fler öl. Mycket skratt och prat blev det.
Det största fick jag nog ändå när en kille slår sig ner vid bordet och överröser mig med komplimanger och undrar om jag är singel, jo då svarar jag och kontrar med; hur länge har du varit gift? I sex månader, ett halvår och så står karln och undrar om vi inte ska få till det.......hallå, tack men, nej tack!
Sen fick jag även vara lite stöd till en kille som varit ute på date med en han träffat på match. Dom hade pratat och dejtat en del och han hade redan från början (i sin profil) talat om att han var god vän med sitt ex och att dom delade en sommarstuga. Nu tyckte tydligen tjejen att han inte kunde ha det så om dom skulle fortsätta träffas. Hennes förlust, tyckte jag! Det finns nog nån därute för dig som kommer passa så mycket bättre.
Efter allt prat och tjöt gick vi så upp och dansade en del. Jag kände trots att det var otroligt roligt att jag behövde åka hem, supertrött!
Så jag vandrade ner för avenyn i duggregnet och njöt av att få vara en del av världen. Vid centralen upptakte jag att det skulle dröja innan mitt tåg kom så jag tog en taxi. Fyyyy, vad dyrt det var! När taxametern stod på 250 fick han stanna, var ju ändå nästan hemma och kända att det fick bannemej räcka så. Det blev en liten promenad till innan det var dags att krypa till kojs.
En riktigt lyckad kväll!
Och det absolut bästa: JAG BLEV ÅTERIGEN MOSTER!!!!!! Vilken lycka!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar