måndag 22 augusti 2011

nu då

Jo, jag lever än!

Har bara så otroligt mycket att måla. Jag målar och målar och målar och tror aldrig jag blir klar..... Klart jag blir men nu är det segt, ville vara klar igår.
Dasshallen är färdigmålad, avvaktar med tapet. Målar nu burspråket i mitt sovrum, vitt och lister vita. Har målat väggarna idag och hoppas jag slipper ta dom en gång till. Imorgon blir det väl lister, sen ska det upp tapet där med och köpas nån ny byrå.

Idag var jag på friskis och tränade. och nu ska ni få höra nåt ni aldrig trott om mig, det var så j..la skönt! Helnöjd med mig själv, blev träning i gymmet och det är var min kropp behöver.

Fick även träffat min flirt idag på lunchen, jättetrevligt och mysigt! Go kille, kanske lite för snäll. Han behöver definitivt bryta mer med sitt ex om det blir nåt, vet ju inte alls vad jag vill. Vi har ju inte träffats så många gånger........
Orkar inte med ett förhållande till med ett hysteriskt ex som ska förpesta tillvaron, vart där en gång det räckte och blev över för en hel livstid!
Ja, ja den som lever få se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar