onsdag 17 augusti 2011

Dejt

Jag var och klippte mig, inte för att jag skulle på dejt utan för att håret var lååångt och utväxten allt annat än snygg. Denna gången blev jag ännu blondare, vet inte om jag är nöjd med klippningen hade nog kunnat ha det kortare. Men, men jag får leva med det nån dag så får vi se.....
Jag på väg till min dejt. Här ser ni lite av hallen och köket med, är inte tapeten i köket söt?


Ja, jag har ju varit på dejt! Det gick bra, jag överlevde utan några traumatiska men! ;)
Vi åt middag och pratade, skulle gått på bio men det bidde liksom inte så....
Han var hur som haver trevlig, snäll, pratglad och var väldigt bra på att ge komplimanger. Vilken flicka smälter inte lite då?
Tur ändå att man kan hålla huvudet kallt och vara lite skeptisk. Det var ju ändå ett bra tag sen jag fick manlig uppskattning och ja, det kan ju lätt bli tokigt då.
Vi kommer väl att ses igen känns det som men jag kommer inte sluta hänga på dejtingsidan. Pratar med lite annat folk och, ja den som lever får se......
Tänker ju inte kasta mig in i nåt, vet ju inte ens hur jag vill ha det.....
Särbo verkar vara ett trevligt alternativ.
Fast nu när jag varit på dejtingsidan verkar inga förhållande former vara heliga för folk. Gifta män som är där för att hitta nåt vid sidan om, hur tänker dom?????
Jag vill ha en trogen kille om jag nu ska ha nån annars kan jag lika gärna vara singel resten av livet!
Nu ska jag ta tag i "dasshallen" lister ska strykas en sista gång och panelen med. Sen ska jag hitta nån fin tapet, tror jag ska ha någon murrig, eller i alla fall en med mycket färg. Kanske blir det turkos, för det är såååå fint! Får se........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar