torsdag 11 augusti 2011

Blandade känslor

Efter att ha mailat fram och tillbaka ett tag med en kille, fick jag hans nummer och en förfrågan om att ringa upp. Vilket jag faktiskt gjorde. Fick pratat i över en timme med en trevlig och rolig kille. Ska jag säga att han visste hur man charmar en tjej.
  Jag har tänkt på dig hela dagen, kollat min mail och väntat på ditt svar, blev så glad när du ville ringa, du ser så fin ut, gillar ditt utseende.
Och så ville han träffas nästa vecka för denna har han sina barn. Djupandning......
Roligt, nervöst, spännande och jag vet inte vad på en gång. Fast ändå vemodigt på ett sätt, jag tar nu klivet ut, lämnar det gamla och går framtiden tillmötes.
Inget säger att det blir med han jag ska träffa, utan min egna framtid går jag till mötes. Mitt liv med mig, bara mig och mina barn.
Vet inte om jag är redo men jag gör ett försök, friskt vågat hälften vunnet! :)
Och om jag faller vet jag att det finns folk som fångar mig och lyfter mig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar