måndag 6 juni 2011

Besök hela dagen

Förmiddagen var lugn och fin. Vid tvåtiden kom J, N och M på besök, dom hade med en fin blomma till mig!
Vi fikade med jordgubbar och glass, så gott!
Jag och J pratade, pratade och pratade ännu mer och barnen badade i poolen.
Vid sextiden gjorde jag lite mat, bara makaroner och köttbullar men ungarna var glada. Jag åt köttbullar och broccoli, är inte så förtjust i makaroner och J (kände sig som hemma) stekte en korvomelette. Hon är så duktig och håller på med HCLF, hon har verkligen blivit smal! Jag är stolt över henne som är så duktig!
När vi tog kaffe på maten kom T hem från Tjörn. Vi pratade lite till och vips var klockan halv nio och dom var tvugna att åka hem för alla barnen har ju skola imorgon så det var sovadags.
Det har varit en väldigt mysig dag!

Idag är det nio månader sen min älskade gick bort!
Jag kan inte riktigt fatta att det gått så lång tid, vart tog tiden vägen.
Saknar honom och kommer att sakna honom och vårt liv, alltid.
Men han ville att jag skulle leva vidare och pratade om, sen när du träffar någon ny.
Jag köper leva vidare, för jag vill leva och se våra barn växa upp.
Men träffa någon ny, nej tack jag klarar mig bra själv.
Eller förresten jag har faktiskt träffat någon ny, som jag älskar fast på ett annat sätt, lilla vovsingen!

Nu ska jag titta på criminal minds och slappa lite innan det är dags att sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar