onsdag 15 juni 2011

Hundlek och klipp

Idag var vi hos Spikes mamma med familj på besök, hans lillebror och matte kom också dit.
Det var riktigt kul att träffa alla igen, längesen sist. Barnen lekte, hundarna lekte och vi vuxna pratade.
Åkte till världens mysigaste affär http://daisyinredning.blogspot.com/ hon har ett par muggar och skålar jag vill ha. Tyvärrr hade hon inte så många inne men hon lovade att kolla upp om det gick att få tag på fler. Hoppas, hoppas det lär väl inte vara jättebilligt men väl spenderade pengar med tanke på att det verkligen är vad jag vill ha. Har länge vart på jakt efter muggar och skålar till mitt porslin.
Sen var det dags att åka till pappas salong för klippning av barnen.
Hemma igen satte jag igång med tvätt och mitt sovrum. Hann inte så mycket i sovrummet som jag hade önskat men men det lär ju inte springa ifrån mig.
När jag var ute med Spike vid tio trodde jag att jag skulle bli totalt uppäten, måtte faan ta alla jävla knott.
Nu blir det lite zappning och sen sova.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar