söndag 5 juni 2011

Min födelsedag!

Idag vaknade I jättetidigt, han gick upp väckte sina systrar så började tisslandet och tasslandet.
Efter någon timma väcktes jag av sång av barnen och pussande av vovven, och en underbar doft av kaffe.
Barnen hade vart ute och köpt färskt bröd och gjort frukost. På bordet stod en vas rosor och presenter.


Efter frukosten löste jag och T melodikryss, helt själva utan vare sig fusk eller hjälp!
Sen gjorde jag mig iordning, vi skulle till mina föräldrar på landet.
T höll på och vela med C, han skulle från början följa med men så var han tvungen att sova hemma. Han kunde åka med den tidiga bussen om han vaknade av sig själv, han fick inte bli väckt av klocka eller telefon. Han vaknade inte i tid, sen var han tvungen att jobba så vi fick åka utan honom.
Vi fick kaffe och tårta, lite senare grillades det. Barnen ville ha fisk men jag tyckte det var gott med grillat.
En stund efter maten åkte vi hem, strax efter kom C.
Tittade lite på tvn, surfa runt lite på nätet, spela lite innan det var dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar