fredag 10 juni 2011

Tårtplanering

Idag hämtade jag mamma på jobbet så åkte vi hem till henne och fikade lite.
Hon har bakat tårtbottnar som jag ska fixa till ett bröllop.
Vi satt och pratade om allt möjligt och lite till.
Så var jag tvungen att åka hem och hämta barnen.
Vi plockade ihop deras saker så det inte är så mycket kvar.
Åkte hem tog en dust med disken och skulle ge mig ilag med stöket.
Så kom jag att tänka på panduro och var tvungen att åka dit.
Och vilken tur, hittade saker jag ville ha till tårtan.
Var inne en sväng på ica också, jag har läst om mousse som fyllning i tårtor och tänkte prova det.
Ska provbaka i helgen tänkte jag.
Idag var det även grillning med Ms klass men eftersom det regnade så mycket hoppade vi över det. M var väldigt besviken men det gick över när hon fick följa med och handla.
Hittade ett par jättefina, störtsköna sandaler med klack men dom fanns inte i min storlek! :(
Provade även ett par låga som också var jättesköna men köpte dom inte, vad jag ångrar det nu! Ska se om dom finns kvar imorgon tror jag. Om det hinns med.
Skolavslutning och simskola står på morgondagens agenda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar