torsdag 2 juni 2011

Hundlek och simskola

Tisdagen började med besök hos P, där även Te med vovve var. Hundarna rusade runt och vi satt och pratade. Grattade P som fyllde år! Hon berättade att hennes man glömt av att hon fyllde år, det kom han på när hennes moster Te kom in och sjöng för henne.
När jag kom hem var barnen hemma så vi åt lite innan det var dags att åka till simskolan. T följde med idag, jag simmade inte idag. Barnen är så duktiga om dom lär sig simma bröstsim ordentligt kommer dom kunna hoppa över en klass.
Vi åkte direkt när den var slut, skulle till Ica och handla. Tittade även på studentpresent till M men då had dom inte det jag tänkt så vi fick åka till Backa plan där de lagt undan till mig.
I ochT gick in på Coop under tiden och köpte finska piroger, mmmm.
Jag och M passade även på att köpa avslutningskläder till I.
Hemma gjorde vi tacos, så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar