onsdag 8 juni 2011

Jag har gjort det

Jag har gjort det, jag har bytt profilbild på FB.
Det var hemskt, skrämmande och väldigt omtumlande för mig.
Det har känt som om jag tar bort bilden på oss tar jag bort honom ur mitt liv.
Jag vet att det är löjligt men jag kan inte hjälpa att jag känner så.
Men så imorse när jag satt och mådde dåligt tänkte jag på vad någon sa till mig.
Det spelar ingen roll vad jag har för bild där, jag kommer alltid ha honom i mitt hjärta.
Och det är sant.
Så jag tog ett steg till i mitt liv som "bara" jag.
Även om det känns tufft, kommer det bli bra.
Jag vet att jag kommer att fixa detta.
Men nu mår jag dåligt och tillåter mig själv att göra det att få lov att sörja är också en läkande process.
Jag ska gå stark ur detta men för att vara stark måste man även kunna visa sig svag.
Nu ska jag samla mina krafter så jag kan  laga lite mat till mina barn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar