fredag 3 juni 2011

Slapp coh simskola

Jisses vad trött jag var imorse!
Ute tidigt med vovsing, sen sov vi lite till. Barnen tog hand om hundens frukost och morgon promenad!
Och mamman sov sött för hon var trött! Fniss, är allt lite bra trött nu med!
Tvätta lite, grannen och jag har numer vars en maskin så jag kan tvätta när jag vill.
Pratade med mamma.
Vi åkte till simskolan tidigt så vi hann bada lite innan. Jag simmade även en stund innan simskolan i bassängen där simskolan håller till. Under simskolan simmade jag nog tjugo minuter, det var så mycket folk att det knappt gick att simma. Och inte faan visade de någon större hänsyn heller.
Vi stannade kvar efter för att bada och simma en stund, vi passade på att äta där också.
På vägen hem svängde vi förbi affären för att köpa lite fredagsmys.
Där i en kassa satt P, hon undrade om hon och moster fick komma förbi imorgon men jag ska ju inte vara hemma så vi får ta det en annan dag.
T var och lämnade C vid bussen, han var tvungen att sova hemma en natt. Får se om han kommer med imorgon, om inte blir väl T hemma också kan jag väl tro.
Var lite sugen på att ta en kall öl förrut, sätta mig i solen och njuta men det blev inget med det. Känns lite trist att sitta så själv. Jag vet att många gör det men jag vet inte. Jag vill gärna ha någon att prata med.
Nä, nu är det dags att sova, imorgon är det min dag. Ett år äldre, ett år klokare? Min dag kommer vara min men inte utan att den blir även min älskades för det blir min första utan honom. Konstigt blir det, men säkert även fint. Jag har ju mina älskade barn! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar