onsdag 1 juni 2011

Bästa Mi tar studenten!

Idag skulle jag chigongat men försov mig, vaknade som tur var så jag hann till Mis studentutspring. Fixade iordning mig, så gott det gick sen åkte jag och T in till Ullevi där det skulle springas ut.
Efter många om och men hittade jag till slut K som också var där. De andra i följet gav jag upp om att hitta i myllret.


Vi stod helt perfekt, så vi var de första hon sprang på. Så samlades hela skaran till slut, vi sod och pratade och tog kort i mångder på studenterskan. (finns det ens något som heter så?)



Vi drog oss hemåt för att hämta barn och farmor D för att åka till Mis mormor och bonusmorfar där det bjöds på jättegod plockmat och kaffe med tårta. S kom också, kul att se henne igen. Hon fick skjuts av K och Ke.
T åkte efter maten, hon skulle möta C i stan.
En stund efter kaffet drog vi oss hemåt, körde såklart hem farmor D också.
Hemma gjorde jag nog inte så mycket. Klockan blev ändå en del och det var ju skola dagen efter.
Allt som allt var det en väldigt trevlig, mysig och behaglig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar