torsdag 7 april 2011

Fotbollsträning och utvecklingssamtal

I onsdags var det dags för I att vara med på sin första utomhusträning för denna säsongen. Jag och  åkte med och tog en promenad med Spike. Han hälsade på hästarna, det var spännande.



Spike hälsar på hästen!
  Det var lite småkallt och mot slutet började det regna så man var lite smått genomfrusen när man kom hem.
Idag var jag på sista samtalet inför Ts slutbetyg. Det ser väldigt bra ut, lärarna är imponerade av att hon trots allt som hänt presterar så bra som hon gör. Det ända var att närvaron inte var sån bra nu, hon har lite problem med sömnen så hon har väldigt svårt för att komma upp på morgonen. Hoppas det blir lite lättare nu eller att motivationen finns i alla fall. Jag är så stolt över henne.
Min arbetsträff på lördag har tyvärr blivit inställd. Men min syster ringde och frågade om hon och barnen fick hälsa på på lördag så det kommer att bli en trevlig helg hur som helst.
Imorgon ska jag och T på tatueringsmässan, jag har aldrig varit på en sådan så det ska bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar