lördag 23 april 2011

Massa kartonger

När jag har gjort om hemma har kartongerna hamnat på altanen. Det blev två vändor till återvinningsstationen med lite annat också men mest kartonger. Det känns så skönt att äntligen bli av med dom. Vem annars än jag skulle på en långfredag halv nio på kvällen göra nåt sånt. Ja, ja men nu är det äntligen gjort.
Sen satt jag och barnen och såg slutet på Harry Potter filmen, lite läskig tyckte M den var.
När dom lagt sig tittade jag på Sommaren med Göran. En lagom småtokig, halvrolig film. Passade mig ypperligt idag. Det är bra med enkla filmer där man bara kan glida in i handlingen och föras bort. Ingen tankeverksamhet alls behövs.
Imorgon kommer T hem! Hon är saknad.
Vi får se vad det blir av morgondagen i övrigt. Pratade med K tidigare idag och helt förståligt var han inte pigg på att komma hit om vi inte är bra. Är det så ställer jag in hela alltet så får vi ta det en annan gång. Det är ju inget kul att eventuellt smitta ner våra små gäster. Ja, ja den dagen den sorgen.
Nu ska jag sova lite innan lilla hjärtat ska ut på promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar