lördag 16 april 2011

Fredagsmys

Jag och T åkte till Ikea, tittade runt lite och blev inspirerade. Köpte lite lampor, servetter, en stekpanna och lite annat smått och gottt. Vi såg en underbar cremefärgad skinnsoffa som var jätteskön inne på fyndavdelningen men det blev inget köp. Ångrar mig lite men hade inte tiden att vira in den i plast och sen ansvarade de inte för transportskador. Vi åt lunch där också, T tog köttbullarna och jag kyckling med pommes och bearnaisås, min mat var ingen hit.
Sen åkte vi och hämtade I, M och kompis A för att åka till upptakten. Där tog jag, T och M en liten fika.
Efter det åkte vi till Allum och köpte skor till I och mat.
Hemma åt vi tacos innan jag satte upp en lampa i mitt sovrum, fick inte riktigt till det men den sitter uppe nu i alla fall.
Under dagen var jag och T inne på två zooaffärer och frågade efter praktikplats till Tina. Tyvärr var det fullbokat på båda ställerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar