fredag 22 april 2011

Skärtorsdag

Här har vi igen påsk i år. Jag har inte orkat ta tag i det, får se om jag får ett ryck innan helgen men nu känns det inte så troligt. Det känns tråkigt för barnens skull, dom är värda så mycket mer än vad jag kan ge dom nu.
T åkte till sin kompis S så nu känns det lite tomt här hemma. Hon kommer hem på lördag igen, jag hoppas hon får det bra. Hon kan behöva lite roliga saker i sitt liv.
Imorgon hoppas jag på styrka och ork att röja här hemma så det är någolunda respektabelt på lördag då vi ska få besök. Nu ligger tvätten på köksön, mitt och ms sovrum ser ut som en tornado dragit fram och altanen är helt oframkomlig. Jag har en hel del att göra med andra ord.
Jag får väl gå och sova lite nu så jag kommer upp imorgon.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar