lördag 30 april 2011

Gnällspik

Usch, jag känner mig som världens gnällspik Det är verkligen inte min mening men sanningen är att det är tufft nu. Hoppas ni står ut med mig.
Idag var barnen på utflykt med skolan, dom var helnöjda. I var på upptakten idag, dom hade poängpromenad och lekar idag. Jag och töserna tog en fika utomhus under tiden.
Efteråt gick vi till apoteket och köpte en fästingborttagare och massa annat.
Hemma igen kom kompisarna på gatan och ringde på och undrade om barnen kunde komma ut och gå med Spike. De var ute en bra stund innan I kom hem med Spike igen, barnen blev inbjudna på plättkalas hos kompisarna. Jag plockade lite hemma, vilket tyvärr inte syns, och putsade två fönster.
Ställde ut lite av all skräp jag samlat på mig, visste inte hur mycket jag kunde ställa ut så det fick bli som det blev. En jäkla massa kvar........

1 kommentar:

  1. Gnäller det gör vi väl lite till mans..
    Alltid finns det något man inte är nöjd med och då gnäller man ju..
    Ha det så gott i Valborgshelgen ..

    Kram Maidi

    SvaraRadera