torsdag 10 mars 2011

Blääää

Fy, för detta vädret! Jag behöver sol och värme.
Idag ringde fk tanten tillbaka, hon skulle skicka ett brav till Ts pappa och säga att jag inte går med på att han betalar till mig.
Det tar så mycket energi från mig att behöva ta dessa disskutioner. Jag bryr mig inte det minsta om att han har skulder och att de tar pengar direkt från hans konto. Trist men han har ju själv satt sig i situationen och det är inte mitt jobb att hjälpa honom med hans problem.
Jag hör klart och tydligt min älskades röst. Var tydlig, säg nej. Ha så lite som möjligt med honom att göra. Var konsekvent, säg nej. Ska göra det hjärtat! För Ts skull ska jag vara stark och konsekvent!
Nu måste jag vila igen.....

1 kommentar:

  1. Ja, stå på dig annars blir det bara jobbigt för dig..

    Kram Maidi

    SvaraRadera