torsdag 17 mars 2011

Sjuk eller?

Vilken dag det vart. Jag gick som vanligt med barnen till skolan och Spike var med. Hemma blev jag så trött, det är svårt att andas när jag kommer in efter att varit ute så jag la mig för att vila en stund. Det var vad jag trodde i alla fall, jag somnade och sov till halv tre! Då var det bara att flyg upp, mata Spike och hämta barnen.
Idag gjorde jag fetaostbiffar, så gott! Tyckte alla utom I men den är inte lätt att göra nöjd.
Efter maten försökte jag städa lite men det fick jag lägga ner. Blev så andfådd och kallsvettig, känner att det sitter långt ner i bröstet, det där som gör andningen besvärlig. Känner av det även om jag inte gör nåt ansträngande men så vill jag ju så gärna göra nåt. Det är banne mig inte lätt, men jag har hört av andra och läst att det nu är många med sånt här besvärligt och nån gång går det ju över.
Jag och T var och handlade på Ica idag, när vi kom till charken så såg vi att det låg någon mellan charken och fisken. Så hemskt, det kom snabbt ambulanspersonal och tog hand om personen. Jag var riktigt skakig efter det, jag tycker inte om sånt. Det verkade inte vara nåt allvarligt, utan snarare nåt blodtrycksfall kanske men de spelar ju ingen roll. Hoppas det gick bra vad det än var.
Tänk att det redan är helg igen, imorgon har vi haft Spike i en vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar