tisdag 1 mars 2011

Minus igen! :)

Denna dagen började inte så bra, ont i magen. Det är väl den tiden i månaden igen när det ska vara så, fyyyyy!
Sov länge, det kändes välbehövligt. Förstår fortfarande inte hur jag kan sova så mycket men det känns verkligen som det behövs ibland.
Hämtade I på skolan, M gick med su hem idag.
Jag och I åkte till Mio och tittade på soffor och stolar.
Så varf det ju dags för mitt vvmöte igen. Det gick bra, minus igen! Denna veckan har jag inte skrivit eller räknat nåt alls så ett minus var riktigt bra.
Idag har tankarna snurrat lite mer än vanligt och jag saknar honom så mycket. Tänk om man kunde få uppleva en dag till tillsammans, bara en.
Jag saknar dom små sakerna som kom naturligt. En klapp på armen, en kram i förbifarten ett leende. Att få sova brevid någon man älskar.
Jag skulle göra allt för att få honom tillbaka om så bara för en dag, en timme hade räckt bara jag fick ha honom hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar