måndag 28 februari 2011

Måndagsmöten

Idag vaknade vi (som vanligt på måndagar) sen. På med kläder, i med frukost, borstning av tänder och iväg!
När jag kom hem var jag smått förvirrad och eftersom jag skulle på möte med fk och chefen la jag mig och vilade en stund innan det var dags att bege sig iväg.
Det kändes lite konstigt att vara tillbaka. Som tur var var ju några "gamlingar" kvar. Pratade med "mina flickor" R och A, det var roligt, synd bara att dom jobbade. ;)
På mötet bestämdes hur som haver att jag ska ansöka om att få vara med i ett forskningsprojekt som heter fyrklövern, det är nån form av grön rehabilitering. Man är ute mycket, påtar i trädgård, har avslappningsövningar bland annat.
Var på jobbet mellan elva och två ungefär. Sen åkte jag och hämtade I. M skulle med V hem idag. Jag väntade in Vs mamma, hon kom strax efter mig. Sen stod vi och pratade i minst en halvtimma. Vi bestämde oss för att ta en fika ihop nån dag så vi slipper frysa ihjäl.
Efter M kom hem från dansen åt vi så var det dags för nästa möte, nu med Ts syo. Det var ett väldigt bra möte, både jag och T kände oss nöjda när vi åkte hem. Det var dessutom det kortaste möte jag någonsin varit på i Ts skola. Ts mentor är en väldigt pratglad person så ett möte som ska ta en kvart tar lätt två timmar.
Nu är det bara tretton dagar kvar tills vi får hem vår lilla älskling, Spike!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar