tisdag 22 februari 2011

Äntligen ett minus!

Vad har då hänt sen sist.
Natten mellan söndag och måndag sov jag knappt nåt alls. Så efter att ha lämnat barnen på skolan och slängt tvätt i maskinerna la jag mig och vila en stund.
Hämtade barnen och tog med V också. Vi tog en fika innan dansen, riktigt mysigt. T kom också dit. Vs pappa skulle köra barnen hem så vi gick och köpte nya gympaskor till I.
Idag var jag på Ikea, igen. Jag har köpt min köksö, så lycklig man kan bli över prylar. Jag har alltid velt ha en och nu står den så fin i köket. Har inget kort ännu men lägger väl säkert upp ett snart.
Nu funderar jag på tvmöbler, förvaringsmöbler och bokhyllor. Och lampor.....
Var på mitt vv möte idag med och, jaaaaa, minus äntligen! Heja mig! :)
M följde med Su hem idag efter skolan så jag hämtade henne efter mitt möte idag.
Idag skulle A ha följt med hem på en fik men efersom hon snart ska åka på semester så hade hon lite att fixa med. Vi får ta det en annan dag.
Ibland när jag ser på alla heminredningshjälp program känner jag mig uppgiven, att det ska ta sån tid för mig att bli klar. Tänk om man hade haft en handfull personer som visste hur man gör då skulle det vara klart på två dagar. Nu får jag vara glad om jag blir klar nån gång. Nej, jag klagar inte jag bara suckar lite, för att kunna ta nya friska tag imorgon! :) Eller när det nu blir, ska inte säga för mycket.
Sak bara försöka få sova gott en hel natt också

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med nya prylar av alla de sorter. Det var länge sen jag var ute på pryljakt så det är nog snart dags. M och hennes skånepåg bor nog inte kvar här hos oss så länge till och då har jag ju ett helt litet rum att fylla med nåt trevligt..

    Kram Maidi

    SvaraRadera