fredag 11 februari 2011

Ingenting

Vilken slapp dag vi hade idag. Vi har inte gjort nåt vettigt alls.
Släppt in en gubbe från elbolaget som bytte elmätare, det var det mest avancerade som hände idag.
Jag har vilat en del, ont i huvudet! Hoppas det är tillfälligt och snart går över. Barnen har lekt och bråkat som vanligt. I är snuvig i näsan och det är jobbigt för honom, han är trött på att snyta sig nu.
Fredagsmys blev det i alla fall till På spåret, vi såg andra halvan. Den första delen sov jag på soffan, la mig och titta lite på tvn och somna. Blev väckt av mina små som sa att spåret har börjat nu mamma och vi vill inte missa det. Gullungar!
Snart blir det att se filmen på ettan; Then she found me tror inte jag sett den och det är nog på en lagom nivå för ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar