lördag 12 februari 2011

Vår nya kärlek

Nu är det bestämt, idag la vi handpenning på "lilla" Spike!
Jag kan inte fatta det, vi ska ha en liten hund här hemma. Han är så söt och gosig! Jag har ett svagt hjärta för en av hans systrar också men, men. Spike blir ju Tinas hund och även om jag verkligen har fallit totalt för denna lilla tjej blir det ju jag som står för merparten av utgifterna för hunden så det får räcka med en. (Tror jag, gud vad jag vill ha henne.) Skulle behöva en sån där gudmor som kommer trollandes med nån käck lösning. Kunde visserligen betala henne senare men hur kul är det. Och sen blir det ju dubbla kurs, försäkrings och matkostnader. Men hon är sööööt!
Detta är ett stort dilemma elller egentilgen inte kanske. Ååååååååh!
Ja,ja jag får tänka på detta som sagt.
Tänkte dela med mig av två bilder på Spike. Visst är han söt!


Spike sover sött!


Är han inte söt, vår älskade Spike!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar