onsdag 16 februari 2011

Seg start på dagen

Idag väcktes vi av att Ms kompis Su ringde och frågade om de kunde leka. Jag körde dit henne innan mitt läkarbesök. Det var dags att få nytt läkarintyg.
Sen åkte jag hem, T åkte till stan.
Jag blev hysteriskt trött och la mig för att vila och somnade. Sov till halv fyra, det var skönt!
Sen åkte jag och I till Ikea. Vi började med att äta middag. Sen tog vi ett varv och tittade på tvbänkar, köksöar, matsalsbord, stolar och soffor.
Köpte en del, bilen var mer än full, tungt var det men allt gick in i bilen. Tur att man är envis och har lite styrka.
Jag har två uppsättningar tvmöbler som jag väljer mellan, det är så svårt. Ska man gå på det klassiska eller det lite mer trendiga. När den dagen kommer och det är dags hoppas jag att jag vet vad jag vill. Men jag gör väl som vanligt och går på instinkt.
M sover över ho Su, så mysigt för henne!
Jag, I och T har tittat på Madagaskar och ätit popcorn, mysigt det med!

1 kommentar:

  1. Hej på dig..
    Spike ser alldeles helt enkelt underbar ut .
    Hoppas att ni får en härlig hund att gosa med.
    Knutte fyllde 11 år i November och fortfarande tror vissa att han är valp.
    Ha det gott

    Kram Maidi

    SvaraRadera