lördag 19 februari 2011

Stolmontering och flickbesök

Idag kom Ms kompis E på besök. Hon kom vid nio i morse hämtades igen vid ett och kom tillbaka vid halv fem för att sova över.
Vi har tittat på melodifestivalen, oj säger jag bara! Dessa små flickor har suttit och diskuterat vem som var snyggast, höjd på skor, och massa annat. Ett rent nöje att höra dom.
M kommenterade Lena Phs sång; Men mamma hör du att hon sjunger idiot, det får man inte! Så sant, vilka texter! ;)
Nu ska dom sova, la dom vid tio och sen dess har de frågat var femte minut vad klockan är. Dom kan inte sova för dom ska vara vakna till klockan tolv eller ett.
Jag har plockat och fixat men det känns som det går med myrsteg. Idag monterade jag ihop två höga stolar som jag ska ha till min köksö (som jag ska köpa nån gång).
Det blev så bra, jag är verkligen nöjd med stolarna! Så här ser dom ut, inte den bästa av bilder med jag tror ni ser ändå! ;)
Tills jag köpt min lilla ö kan jag sitta vid köksfönstret och titta ut. :)

Mina fina stolar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar