måndag 14 februari 2011

Alla hjärtan dag

Vilken knepig men bra dag det blev.
Vaknade vid åtta först men så sov barnen så gott så jag la mig igen, och somnade om. Barnen vaknade men inte jag, M kom och la sig igen. Sen sov hon och jag till två!!!!! Herrejisses säger jag, att vi bara kunde...
Idag var I feberfri, jippi!!!!!
Körde T till stan, jag, I och M åt frukost/lunch där. Sen gick vi runt lite och tittade i affärer. Barnen fick vars en present och vi passade på att ta nya hål i Ms öron. Stackars dockan fick ont. :(
T fick önska mat idag så det blev potatis, köttbullar och gräddsås.
Jag köpte tulparer till mig och en prinsesstårta till oss att fika på efter maten.
T hade med sig sin kompis J hem idag så han fick också middag och tårta.
När J åkt hem och barnen somnat satt jag och T och pratade en stund. Trevligt!
Imorgon ska vi åka och titta på lite saker till Spike. Mat/vattenskålar, halsband och sånt, får se vad vi hittar. Kanske kan jag lura med mig barnen till Ikea med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar