tisdag 15 mars 2011

Promenader och sömn

Idag började vi med en liten promenad, sen frukost och promenad till skolan.
Har fortfarande ont i halsen, snörvlar och mår piss. Pratade med min syster tidigare och hon trodde att det kanske var influensa jag har. Jag vet inte men det är väl inte omöjligt. Kanske till och med ganska troligt, jag har ju varit sjuk ganska länge nu.
Hämtade barnen i skolan, hade med mig Spike. Lärde mig nåt igår i alla fall, idag höll jag honom i famnen inne på skolgården. Det kändes lite lättare att bli attackerad av en hel hope skolbarn så.
På eftermiddagen blev jag så illamående att jag var tvungen att lägga mig. Förkylning, ont i huvudet, halsen och illamående kändes inte så kul och jag somnade som en liten gris.
Pratade med T innan så hon fixade maten idag, f..n vad bra jag har det som har en sådan duktig, snäll och hjälpsam dotter. Älskar henne än mer idag om det nu är möjligt.
Nu har jag varit uppe nån timma och fått i mig lite mat.
Ska gå och lägga mig igen och hoppas min dumma hosta, förkylning och huvudvärk går över tills imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar