onsdag 2 mars 2011

Sömnproblem

Det händer absolut inget här. Idag var en sån där dag igen, så hiskeligt trött. Kom inte upp på morgonen, sov till tre på eftermiddagen. Det är så jobbigt, jag vill ju inte ha det så här...... Det är precis som om jag måste sova igen all energi jag gjort av med när jag haft några bra dagar. Suck....
När jag skulle hämta barnen ringde P som har valparna. Hon var ledsen för nu skulle det komma ett par och titta på den sista valpen. Hon undrade om inte vi också kunde komma då, så det gjorde vi.
Spike är så söt. Det var roligt att se honom igen. Vi fick med en väska hem med mat, filt och lite annat.
Imorgon ska jag köra min mamma til sjukhuset för ett läkarbesök. Hon har haft feber i fyra veckor och bihåleinflammation. Som om det inte räckte med hennes grundsjukdom. 
Vissa av symptomen hon nu ha får mitt hjärtat att stanna eftersom dom liknar dom symptom min man hade, som visade sig vara cancer. Jag hoppas verkligen att jag har fel och att det är nåt helt ofarligt.
Hoppas på en lugn natt med god sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar