lördag 19 mars 2011

Mysdag med kalas

Idag blev ja väckt kvart över sex av en liten valp som ylade och gnydde. Det blev på med kläderna och ut.
Det var så fint ute, kallt men solen steg sakta och fåglarna kvittrade.

Omkring halv sju på morgonen

Sen hem, gjorde frukost till mig, de små barnen och Spike. En sväng ut till, sen fick jag rast. Så jag la mig och sov en stund eftersom jag var vaken halva natten och grät.
Sen blev det en dusch, våffling av Ms hår. Hon skulle på kalas hos V. Jag, I och Spike lämnade av henne. Stod i ca en timma och pratade med några mammor innan vi gick hemmåt. Träffade Ts gamla klasskompis JOs mamma och hund. Pratade en stund med dom också. Väl hemma var I jättehungrig så han fick korv med bröd. Jag får äta sen för snart är det dags att hämta hem M.


Så här trött var Spike efter en lång lekstund ute!
 Ikväll blir det körslaget! Hoppas det blir bra.
T och kompis J åkte till stan, han skulle få skjuts hem av en annan kompis.
Så då var det dags att hämta lite skrutta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar