måndag 21 mars 2011

Fotbollsträning och ridning

I söndags hade vi en riktigt mysig dag!
Först hade I fotbollsträning, denna gången åkte jag själv. Tittade och drack kaffe i lugnan ro. Det var bara pappor där så jag kände mig lite utanför. Hoppas att Ms mamma kommer nästa gång, hon är så trevlig att prata med.
Sen åkte vi hem, lämnade av I och tog med mig M till hagen där barnen fick prova på att rida. På väg dit mötte vi V med familj och vänner. Pratade lite med dom, trevligt. Nere vid hagen träffade vi Spikes mamma med matte, husse och barn. Spikes pappa var där också så nu fick jag träffat honom  med, vilken ståtlig hund! VI pratade lite och M fick rida. Hon ville stanna och rida mer men vi var de sista där så det blev snällt att åka med mig hem. Dom ska ha denna aktiviteten varannan vecka så vi lär gå dit igen.
Hemm blev  det lunch och slappning resten av dagen. Tänkte tittat på en film med barnen men de ville hellre leka så det blev så lugnt så för mig.
På kvällen gck jag och I ut med Sike och vi sprang lite!!!! Det var faktiskt riktigt roligt, kanske för att det var en väldigt kort bit och vi inte sprang så fort. Är väldigt stolt över mig själv i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar