onsdag 12 januari 2011

Dag ett till ända

Ja, så var första vvdagen slut. Måste säga att det nya systemet verkar riktigt bra, hittills.
Fast det var svårt att få till att äta så mycket som jag skulle äta. Antagligen för att jag inte åt nån lunch, eftersom jag sov jättegott då.
Lyckades fixa så jag kom in på deras hemsida också, jag är allt ett litet datasnille. ;)
Annars har dagen varit lugn. Sonen var hemma idag med. Han säger att han mår illa men det händer inget, han är inte lös imagen eller kräks. Tror att det beror på att han ätit lite dåligt och sovit oroligt och mindre än vanligt. Kan vara så att han är lite förstoppad också. Det har han vart innan och då brukar han må dåligt innan magen kommer igång.
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med honom imorgon för han är inte dålig annars. Leker och är pigg och vaken. Kanske får han gå till skolan ändå så kanske det släpper. Dom kan ju alltid ringa om han inte mår bra. Ja, jag får se hur det känns imorgon.
Var och handlade idag, massa frukt och grönt blev det. Sen tänkte jag laga samma mat till alla. Har en del vv kokböcker sen tidigare så det blir nog till att prova lite nya recept. Ska bli spännande att se vad barnen säger.
Första dagen till ända, känns bra! Idag är nog första gången på länge jag inte ätit massa onyttigheter på kvällen. En cocosmunk fick det bli till kaffet men det hade jag råd med så det var ju ingen fara.
Imorgon blir det nya tag, jihooo! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar