onsdag 12 januari 2011

Första steget är taget

Idag har jag och A varit på viktväktarna. Motiverade lämnade vi lokalen och imorgon börjar det på allvar. Jag Valde månadskort+, då får man tillgång till deras interaktiva tjänster. Men när jag skulle skriva in mig på nätet funka det inte. Grrrr, tror att det beror på min webbläsare. Jag får kolla det imorgon.
Helt nytt system har dom nu i alla fall ska bli kul att testa.
Nåt om inte var så kul (fast inte överraskande) var att jag för första gången i mitt liv passerat 100 kg strecket. Har legat över sen i höstas tror jag. Men nu ska det äntligen bli ändring. Hoppas att det kan hjälpa mig att må lite bättre.
I våras gick jag på friskis och tränade, då mådde jag så mycket bättre. Sen blev min man sämre och då var det inget jag prioriterade direkt. Så i stället har jag tröstätit mig till en helt oacceptabel vikt.
Nu ska jag fundera på vad jag ska belöna mig själv med när jag nått mitt första delmål. Nått bra, bara för mig hmmmm, tåls att tänka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar