torsdag 27 januari 2011

Fika och möte med förhinder

Just nu händer det så mycket att jag har svårt att hinna med och hålla isär dagarna. Men det är ju bara trevliga saker så det går bra!
I onsdags fick T hämta syskonen i skolan för jag skulle fika med min gamla gymnasiekompis M. Vi gick till briggen, måste bara säga att det är så mysigt där!
Vi träffades vid 14.30 och var tvugna att avrunda 18.30 så hon skulle hinna hem till sina barn innan hennes man skulle träna. Annars hade vi nog suttit kvar än.
Efter det tog jag svängen om McD eftersom klockan blivit mycket och jag hade ju inte planerat nån middag. Dåligt av mig men vad tusan det kunde vart värre!
Idag skulle jag på avstämningsmäte med min läkare, handläggaren på fk och min chef men läkaren var sjuk så det blev inställt.
I hade med sig sin kompis Ar hem idag. Han blev hämtad vid middagstid då han har en himla massa allergier och jag inget bra till honom att äta fick det bli så. Men dom hann ändå leka en bra stund.
Och jag räknar och räknar så tusingen om det inte blir ett bättre resultat på tisdag.
Promenerat har jag gjort i två dagar med, inte hela tiden förståss men en liten sväng varje dag och det är ju bättre än innan.
Skulle så gärna vilja lägga mig men jag får vänta tills tvätten är klar. Bara en halvtimma kvar zzzzzzzzz.
Helgen kommer vara lika fullspäckad men nästa vecka ska jag försöka få nån ledig dag i alla fall, tror jag tralala....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar