torsdag 20 januari 2011

Fåne

Idag så har jag blivit en av alla dessa ifånar och jösses vad fånig man blir. Trycka,pilla, kolla, greja, å så mycket att greja med.
Idag hade dotra lilla med kompis E från skolan. Sicka fnisslisor, min äldsta hade med sig killkompis G hem. Han skulle hjälpa henne att stämma gitarren och de små tjejerna sprang fram och tillbaka, knackade på dörren. Vem är du, är ni kära, ska ni pussas, tusen frågor.
Pojken gick till sin kompis A och lekte. Vad bra att han hittat en kompis så nära.
Och jag räknar och räknar mina poäng. Än går det faktiskt riktigt bra, käckt när man kan göra så mycket via datorn.
När jag når mitt första mål ska jag nog köpa en crosstrainer eller ett promenadband. En bra investering för hälsan.
Nu ska jag leka lite med min fåne innan jag lägger mig för natten.

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha en fåne. Så gott som alla sitter på jobbet på rasterna och pillar på sina fånar och de jämför och ger varandra olia tips m.m.
    Jag vill kunna allt på direkten så det blir lite kompliserat.

    Ha det gott
    Kram
    Maidi

    SvaraRadera