måndag 10 januari 2011

Mot ett nytt kapitel

Imorgon gäller det, jag och A ska till viktväktarna. Kan bara säga att det var väldigt bra av henne att fråga mig. Jag bara äter och äter och äter, det funkar ju inte. Ser kort på mig själv och undrar vem den feta tanten är. Inte kul men nu j-vlar ska det bli ändring. Har länge funderat på ett gåband, kanske det är dags för det med nu. För inte sjutton tänker jag gå ut och promenera på dessa isbanor som tillhandahålls.
Som min dotter sa "inte behöver dom väl vara så snåla med sanden mamma. Det är ju bara några korn, dom häller ju mer sand på bilvägen och där vill jag inte gå." Nej, inte jag heller. Man har ju i alla fall insett att man har muskler i benen som tidigare varit oupptäckta.
Ska till A på kaffe innan vv, det ska bli gott lite peppning kanske det bjuds på till. ;)
Idag hade minsta dottern med en kompis hem. Dom är så söta, leker jättebra och sjunger och dansar. Hon ska få följa med hem en sväng imorgon med. Sen tänkte jag att sonen ska få ta med en kompis på onsdag. Hoppas jag orkar bara.
Och på fredag fyller sonen nio år. Det är inte klokt vad tiden går.
Nu blir det att borsta tanden och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar