tisdag 17 maj 2011

Besök och elektriker

Idag var jag och Spike på besök hos hans mamma och P. När vi kom vid halv tolvtiden var hans pappa och lillebror där också. Så otroligt roligt, det var bara de två systrarna som fattades.
Blev bjuden på lunch efter den gick pappan (med matte). Då släppte vi ut hundarna på deras altan, den är stor och inhängnad. Dom rusade runt och lekte, det var så roligt att se på dom.

Det är första gången Spike leker med andra hundar, det gick riktigt bra. Han var ju inte på hemmaplan så det tog ett tag innan han kom igång.
Vid halv tre drog jag mig hemmåt för att hämta barnen vid tre. M gick ut och lekte med H, T och A en stund.
Jag och I monterade ihop lampan som ska vara över matbordet.
Efter middagen åkte vi till Jula, jag var tvungen att ha en jordad kabel som jag skulle koppla från lampan till uttaget. Vad glad jag blev när jag sen hittade kabel med fast stickkontakt, ett jobb mindre.
Väl hemma kopplades lampan in och kabeln sattes snyggt fast i taket av mig! Vad jag är duktig som kan själv!
Lampan tändes och fy i taket vad den lös, jag ska köpa lampor med mindre styrka nån dag.

Mamman







 Idag bjuder jag er på lite kort på vovsingarna jag träffat idag.

Pappan

Lillebror


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar