fredag 13 maj 2011

Life is a bitch

Just nu är jag så trött på mitt liv.
Jag mår dåligt, är ledsen, är uppgiven, är fet och saknar, saknaden är värst!
Så var det ju det här med bodelning. Trodde det skulle bli så bra och gå så lätt men f..n heller.
Så skulle det lånas på huset inte jag utan grannen. Så blir det massa tjafs om min mans bolåneförsäkring, så tjatas det om eventuell flytt, vad som händer då med sånt vi köpt gemensamt, typ gräsklippare?
Och friggeboden, allvarligt, dom har hela j.vla källaren belamrad med skit och min man inredde friggeboden åt barnen. Vad är det att bråka om, dessutom står den på "vår sida" av tomten. Och vem har byggt den
Grrrrrrr, snyft, snyft, phu vad allt detta är jobbigt.
Som om jag inte hade nog med att få mitt liv att gå ihop och hålla huvudet över vattenytan.......
Så idag efter ett konstigt möte med banken, när grannarna satt med när vi diskuterade min bodelning men jag inte fick sitta med när de skulle prata om att skriva med frun på lagfart och lån, åkte jag till frissan.
Inte för att det fick mig att må bättre men det var skön avkoppling......
Aaaaa, hatar verkligen detta!
Hade allvarliga funderingar på att hoppa i Säveån tidigare idag, jag var/är så trött på detta nu.
Men, det går ju inte att bete sig på det viset så istället sitter jag nu här och tittar på en romantisk komedi, bloggar, är på fb och slösurfar.
Tänkte nog se om jag hittar nån vänlig själ som har lust att ta en eller kanske tre öl med mig imorgon, om jag inte deppat ihop totalt innan dess.
Ja, det var en himla massa gnäll idag men, men......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar