torsdag 26 maj 2011

Chigong och jobb besök

I onsdags var jag på chigongen, det är faktiskt riktigt avkopplande.
Efter åkte jag förbi Cafe Skåne och köpte en baugettte sen åkte jag till jobbet och hälsade på. Pratade med Y som vickar på min tjänst. Satt sen och pratade med A på hennes rast, riktigt trevligt var det. Inte så att jag längtar tillbaka till själva jobbet men mina goá kollegor saknar jag. Missade R som hade liggvila, hoppas att jag får prata med henne nästa gång.
Så åkte jag förbi chefen och lämnade lite papper, pratade med henne en stund med.
Sen var det bara att åka hem, ut med hunden och hämta barnen.
Vad jag var trött sen på kvällen, helt färdig.
Satt och mös framför tvn med T i alla fall, riktigt trevligt!
Vi pratade om kläder till skolavslutningen och balen dom ska ha. Jag tycker allt det är lite väl tidigt att ha bal i nian redan, det känns som det är nåt man ska ha att se fram emot när man tar studenten. Men, mne nu är det som det är och det är väl bara att gilla läget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar