onsdag 4 maj 2011

Ingen chigong

Idag var det meningen att jag skulle gått på chigong men vad händer. Jag får min mens, inte som vanligt utan en hel jävla syndaflod med magsmärtor från helvetet. Minns inte när det var så illa sist, det har hänt men inte på länge så jag trodde att dom där perioderna var över. Inget är som man tror, det är bara att konstatera.
Så istället för träning blev det sängläge med filt och vetekudde på magen toppat med alvedon.
Mådde lite bättre när jag vaknade vid två. Nu är jag duschad och barnen hämtade. Nästa sak på agendan är att åka till veterinären och ge Sipke hans andra vaccinationsspruta. Hoppas det går bra och att dom är bra. Vi ska till Lerums djurklinik, har hört gott om den. Den som finns här i Partille ska tydligen vara dyr och otrevlig. Jag vet inte, får väl testa dom olika innan jag bestämmer mig för vad jag tycker själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar