onsdag 25 maj 2011

Fortsättning söndag

Vid elva ringde Es mamma P och sa att hon snart skulle hämta henne, dom skulle till mormor och hälsa på.
Efter dom åkt ringde jag Mi som passade Ke och frågade om I fick komma dit och leka, det gick bra.
Vi packade ihop oss och åkte dit. På vägen började det ösregna, vi var inte alls klädda för sånt väder. Stannade till vid Frölunda torg, sprang in och köpte paraplyer.
När vi så väl kom fram var He också hemma, både hon och jag blev förvånade över att se varandra. Jag för att Ki inte nämnt henne i vårt smsande dagen innan när jag undrade om pojkarna kunde leka. Så jag trodde att hon jobbade. Hon för att Ki inte nämnt att I eventuellt skulle komma och leka hos dom.
He åkte för att träffa en kompis och jag stannade och pratade med Mi och A en stund innan jag och M åkte.
Vi åkte till Allum för att titta på avslutningskläder. Hittade en helt  underbar klänning som jag köpte. Vi gick runt och strosade, tittade på kläder och annat. Åt middag där, tittade på mer saker och fikade lite innan vi åkte för att hämta I.
Jag hade lovat Mi och A att dom skulle få åka hem med mig, vi skulle ju åt samma håll. Dom skulle till Ica så jag släppte dom där och passade själv på att handla också.
Sen åkte vi hand och gjorde våra kvällsbestyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar