lördag 28 maj 2011

Fredagsmys

Började dagen med frukost på Briggen med T, så gott så!
Körde henne till praktikplatsen sen hem pratade med kusin Y om dom tokiga bankmänniskorna. Hon hade fått tag på bankens jurist och nu äntligen börjar jag åter igen se ljuset i tunneln.
Jag tog med Spike till P för att han skulle få leka med sin mamma och lillebror. Vi satt ute i solen (ja, det var lite sol då) och mös. Sen skulle dom åka och fixa pass så lillebrodern fick följa med mig hem.
Han blev hämtade vid tio över två, vi stod och pratade en stund. När dom sen åkte, åkte även jag och barnen. Det var ju simskola, vi han bada en stund innan. Under tiden barnen hade simskola simmade jag (i ungefär en halv timma) igen, fortfarande imponerad av mig.
Vi åt där också, sen när vi skulle bada igen kom J, N och M, jättetrevligt. I och M blev så glada, dom badade, simmade och byggde med flytmadrasserna.
Hemma igen åt barnen lite innan de fick lägga sig. Jag tittade på en film, sen somnade även jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar