onsdag 11 maj 2011

Fikat med söta S

Idag var jag på chigong, det var annorlunda. Det kändes lite jobbigt först men de flesta gjorde rörelserna med slutna ögon så efter ett tag gick det att slappna av.
När jag var klar hade jag en del missade samtal. Ki hade ringt så jag ringde upp. Han ville låna min bil för att åka till Hs hemstad och hämta grejor. Hans bil skulle in på service och jag behövde inte min så han fick lånat den.
Har även träffat S i stan idag. Det var så trevligt att äntligen få träffa henne igen, vi satt länge och pratade och jag fick även upppdaterat henne med det senaste familjeskvallret. ;) Hon visste ju inte att H numer bor hos Ki.
Hemma har barnen varit trötta och bråkat mer än vanligt. Det blev läxor, dusch och tidigt i säng för dom idag.
Min syster ringde mig idag, vi pratade i en och en halv timme. Varför ska hon bo så långt bort. Det var underbart att få prata med henne i alla fall.
Idag blev det lite komprimerat men jag är trött och ska snart sussa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar