fredag 20 maj 2011

Skåpet klart!

Skruvade ihop skåpet igår medan jag väntade på att tvätten skulle bli klar. Det blev så fint!
Snart ska jag till vdc, tror jag har urinvägsinfektion. Ont har jag iaf, har ju haft njurbäckeninflammation en gång. Det är en urinvägsinfektion som van drat uppåt och satt sig i njurarna, faan vad jag hade ont då.
Har ingen lust att få det igen eftersom det kräver inläggnigng på infektionskliniken och det har jag inte tid med.
Kommer ihåg hur dåligt K mådde när jag låg där. Han tyckte inte alls om när jag var sjuk, inte att jag inte fick utan att han intte kunde hjälpa mig.
Ringde rehab idag igen, var inte alls redo sist jag ringde. Då mådde jag så fruktansvärt dåligt, nu känns det lite bättre så det är dags att ta tag i livet och vandra framåt.
Nä, nu är det dags att samla ihop sig så jag kommer i tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar