lördag 7 maj 2011

Shopping

Idag var jag på utvecklingssamtal med I. Hans fröken hade många fina lovord om min son som värmde mitt hjärta.
M åkte med kompis Su hem efter skolan, hon ska sova över. Hon var så glad över detta.
Sen åkte vi till upptakten där det idag var informationsmöte för barn och föräldrar om man vill fortsätta. I vill spela trummor, bara trummor och inget annat. Undra vad han fått det ifrån......
Jag, T och I spenderade eftermiddagen på Allum. I ska på kalas imorgon så det inköptes present. Och ett ganska stort fotbollsmål till barnen. Det kan behövas, så slipper de skjuta mål åt det hållet utemöblerna står.
Jag köpte lite nya vårkläder, till min nya vårhydda. Fy, vad jag går upp i vikt när jag mår dåligt. Måtte jag snart ta mig ur detta...... Eller så får jag helt enkelt acceptera att jag är stor och skita i det och fokusera på mitt att må bra i övrigt.
T fick en del också kläder och smink. Hon ska ju egentligen betala sånt själv med sitt barnbidrag. Men ibland får man väl vara lite snäll, fast två barnbidrag känns ju i plånboken.
När vi kom hem var Spike överlycklig. Han fick mat och bjöds på en extra lång promenad. Han var ju faktiskt ensam nån timme och fixade det så bra.
Sen blev det fredagsmys och lite tvtittande.
Nu blir det bingen, hoppas på en natts god sömn.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar